FlatcoatedRetriever

Alla inlägg under juli 2010

Av Linnea Berggren - 2 juli 2010 12:27

Vi lever och mår alldeles för bra. Jag och Sofia var och tränade apportering igår och det gick super! Det är sånna stunder då allt bara sitter som gör det värt att fortsätta träna. Man får inte glömma att Milton har ett ego som heter duga, och att det har varit påfrestande och jobbigt med i princip alla moment i jaktträningen. Men det verkar som att all träning och en bit mognad börjar ge resultat. Där vi står idag trodde jag inte var möjligt för två år sedan.


Hur som helst. Jag har gjort min sista jobbdag på Sca idag och har ledigt resten av sommaren. Nu ska jag bara ha kul och njuta som aldrig förr. Ser ut att bli en Stockholmsresa 1 vecka med en kompis snart också. Kommer bli asgrymt. Pusssss

Ovido - Quiz & Flashcards