FlatcoatedRetriever

Alla inlägg under juni 2010

Av Linnea Berggren - 24 juni 2010 19:47

Jag dör så himla gullat'

Av Linnea Berggren - 20 juni 2010 22:30

Jag är utställningssugen. Vi ställde ju tyvärr aldrig i Vännäs för både jag och syster hade annat för oss examenshelgen. (Att dom lägger en stor utställning den helgen? Irriterande, ja.) Jag har suttit och tittat på bilder från Sjulnäs i Juli  förra året och längtar till om en månad då det är Snkk's Nationella som gäller igen.


Det kommer bli asroligt. Hoppas att lillen håller kostymen tills dess. Nu blir det duschen och sen OC.

Av Linnea Berggren - 16 juni 2010 20:22

Min fina'

Av Linnea Berggren - 12 juni 2010 19:13



Sommarlov och jag älskar det!

Av Linnea Berggren - 6 juni 2010 11:11

Här sitter jag och har just tvingat upp hunden, det var ju inte det lättaste! Han orkade typ inte ens ställa sig upp ur bädden, nej han är nog lika seg som matte skulle jag tro:) Men snart ska vi ta oss i kragen och gå ut på en skogsrunda längs elljusspåret, härligthärligt!


Har inte hunnit träna hunden något i helgen, men om sisådär fyra dagar så är det sommarlov och då finns det ju tid till det. Så sjukt underbart!! Jag dör av lycka. Nej nu blir det en lång promenad för våran del, pusshej!

Av Linnea Berggren - 1 juni 2010 22:28

Alltså jag måste bara berätta vad Milton hade lyckats med natten till måndag. Haha. Simon min storebror som är hemma från Norge och hälsar på, går alltså upp söndagnatt för att gå på toa eller något liknande. Då ser han Milton ligga i sin bädd, fastklämd under en grind vi har till vardagsrummet. Svårt att förklara, men alltså det är i mina ögon rätt så skickligt att fastna under den grinden. Speciellt om man heter Milton och väger 35kg.


Hur som helst, där ligger han och i princip väntar till någon ska upptäcka att han sitter fast. Det är så typiskt Milton, han kan vänta hur länge som helst utan att säga eller göra en knyst. Ibland undrar man om han verkligen har alla flingor i paketet, men vi älskar honom ändå. Hahah, puss och godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards