FlatcoatedRetriever

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2010

Enjoy!

Av Linnea Berggren - 8 augusti 2010 23:42

Medans lillen ligger i sängen bredvid mig och snarkar tänkte jag att ni skulle få se ett litet urval av bilder från Miltons ungdomsår. Jag träffade nämligen på Miltons pappa Nemo av en ren slump, och två andra flattar varav en av dem var en sjumånaders svart hane, i Luleå i helgen.


Finns verkligen inget så charmigt som unga flattar, helt underbart rangliga och frimodiga! Ja, här kommer iallafall ett litet urval på huvudpersonen i fråga. Enjoy. Haha. Bjuder på valpbilder längst ned.









 

 
 
menanna

menanna

9 augusti 2010 18:25

RE: Ja visst är dom söta! Och jag som fastnat för grandis så mycket haha (;

http://www.menanna.blog.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Berggren - 18 augusti 2010 12:13

  Kära bloggläsare, jag kommer forstätta blogga på ny adress! Kommer här nedan: www.flatcoatedretriever.weebly.com ...

Av Linnea Berggren - 17 augusti 2010 20:58


   Jag sitter här och håller på att dö av rastlöshet. Hade verkligen sett framemot den här sista veckan. Att bara må gott och umgås med folk innan skolan och vardagen kommer igång igen. Men självklart blir jag aldrig frisk, utan snarare sämre....

Av Linnea Berggren - 16 augusti 2010 14:26


Bild tagen nyss Strålande sol i Piteå. Dock kyliga vindar och kallt i luften. Känns inte som att bikinin åker fram något mer i "sommar". Milton lever och mår, men snart är semestern över för hans del. Då blir det hårdkörning.   Ikväll blir ...

Av Linnea Berggren - 14 augusti 2010 19:27


Jag har haft en härlig dag på nolia med min fina anna, vi har bara gått omkring och surrat och träffade gustav och lite annat folk. Sjukt nice. Känner mig dock så sliten nu ikväll, har svårt att andas ibland. Min hosta har hållit mig vaken om nätt...

Av Linnea Berggren - 12 augusti 2010 21:02

Jag hittade denna underbara lilla boxervalpen på Anna's blogg. Jag kan aldrig få nog av valpvideos på youtube heller, det är helt sinnes. Men hörrni, gonatt!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards