FlatcoatedRetriever

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Linnea Berggren - 17 augusti 2010 20:58

  

Jag sitter här och håller på att dö av rastlöshet. Hade verkligen sett framemot

den här sista veckan. Att bara må gott och umgås med folk innan skolan och vardagen kommer igång igen. Men självklart blir jag aldrig frisk, utan snarare sämre. Och min precious Agatha som kommit hem från semestern, hon spydde och jag hostade mig genom natten igår. Hon verkar ha fått matförgiftning. Så nu sitter jag här ensam hemma hos mig själv och är så himla less på att vara sjuk. Imorgon ska jag till vårdcentralen och göra något åt saken.


Whatever, på måndag börjar vi vårat sista år med tre veckors praktik. Jag ska göra min på Djursjukhuset i Gammelstad. Tacksam och förväntansfull över att jag fick just den praktikplatsen är jag, och tror att jag kommer få mycket erfarenheter därifrån. Hoppas nu bara att jag kryar på mig innan måndag, kram på er!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards