FlatcoatedRetriever

Direktlänk till inlägg 16 maj 2010

SNKK Uts Sjulnäs

Av Linnea Berggren - 16 maj 2010 18:56

Vilken härlig dag det har varit idag må jag säga! Vi kom oss tillslut iväg till Sjulnäs imorse där utställningen ägde rum, efter mycket stress och tjafs hit och dit..som vanligt hehe!


Det var ju planerat att Soffi skulle ställa Milton, men pga lite omständigheter så blev det jag som visade Milton i öppenklassen, inte mig emot;) Han skötte sig super och blev 1:2 med CK i en Ökl med 10 hanar. Han placerade sig sen som tredje bästa hane, där Linda och Dållar vann och tog deras första cert! Grattis till dem!!


Sen visade jag en Flatham'stik (Liva) i både Uppfödarklass och Avelsklassen. Sofia ställde Gunillas tik Änni, och en annan flatham'stik Sibell. Både uppfkl och avelskl vann "vi" och gick vidare till BIS. I avelsklassen blev det BIS, och uppfkl blev vi BIS-2. Väl värda placeringar för våra vackra svartingar! Tjing!

 




 
 
Ingen bild

Veronica

16 maj 2010 21:40

Hej.
Grattis till Miltons fina resultat i helgen och tusen tack för en trevlig dag och hjälpen med Liva. Sliten var hon, men du gjorde det sååå bra. Ni var så fina!!
kram/ Veronica & Liva

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Berggren - 18 augusti 2010 12:13

  Kära bloggläsare, jag kommer forstätta blogga på ny adress! Kommer här nedan: www.flatcoatedretriever.weebly.com ...

Av Linnea Berggren - 17 augusti 2010 20:58


   Jag sitter här och håller på att dö av rastlöshet. Hade verkligen sett framemot den här sista veckan. Att bara må gott och umgås med folk innan skolan och vardagen kommer igång igen. Men självklart blir jag aldrig frisk, utan snarare sämre....

Av Linnea Berggren - 16 augusti 2010 14:26


Bild tagen nyss Strålande sol i Piteå. Dock kyliga vindar och kallt i luften. Känns inte som att bikinin åker fram något mer i "sommar". Milton lever och mår, men snart är semestern över för hans del. Då blir det hårdkörning.   Ikväll blir ...

Av Linnea Berggren - 14 augusti 2010 19:27


Jag har haft en härlig dag på nolia med min fina anna, vi har bara gått omkring och surrat och träffade gustav och lite annat folk. Sjukt nice. Känner mig dock så sliten nu ikväll, har svårt att andas ibland. Min hosta har hållit mig vaken om nätt...

Av Linnea Berggren - 12 augusti 2010 21:02

Jag hittade denna underbara lilla boxervalpen på Anna's blogg. Jag kan aldrig få nog av valpvideos på youtube heller, det är helt sinnes. Men hörrni, gonatt!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards