FlatcoatedRetriever

Direktlänk till inlägg 8 maj 2010

Imorgon gäller det!

Av Linnea Berggren - 8 maj 2010 18:17

Ahh gud, vad sliten jag är! Det blev en tidig morgon för min del, pappa kom och hämtade mig hos Andreas och hade hunden och lite grejjor med sig. Sen bar det av till Grans för att fixa inför våran hundutställning imorgon, också höll jag, Amanda och Mariell i handlingsträningen.


Det kom folk med lite olika hundar i olika storlekar och vi hjälpte dem så gott vi kunde. Jättetrevliga mattar med härliga hundar! Milton fick agera lite störning och hur det kan se ut då man ställer voffsingen sin. Han skätte sig så fint min pärla.


Imorgon är det verkligen dags för våran utställning. Känns galet och lite overkligt. Sen får man ju inte glömma att jag ska ställa lille Milton, det ser vi framemot! Roligt att få en kritik av domaren som faktiskt är auktoriserad på flattar, det är ju inget som är givet på inoffar.


Nej men allvarligt, håll tummarna för att allt ordnar sig imorgon och att vi drar in massssa pengar så vi tar oss till Stora Stockholm nästa år. Pusspuss!

 

  

 
 
Ingen bild

Veronica

8 maj 2010 21:42

Lycka till i morgon med allt.
Kram/ Veronica och Liva

 
Wilda

Wilda

27 maj 2010 09:24

Vilken jätterolig bild.

http://pargas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Berggren - 18 augusti 2010 12:13

  Kära bloggläsare, jag kommer forstätta blogga på ny adress! Kommer här nedan: www.flatcoatedretriever.weebly.com ...

Av Linnea Berggren - 17 augusti 2010 20:58


   Jag sitter här och håller på att dö av rastlöshet. Hade verkligen sett framemot den här sista veckan. Att bara må gott och umgås med folk innan skolan och vardagen kommer igång igen. Men självklart blir jag aldrig frisk, utan snarare sämre....

Av Linnea Berggren - 16 augusti 2010 14:26


Bild tagen nyss Strålande sol i Piteå. Dock kyliga vindar och kallt i luften. Känns inte som att bikinin åker fram något mer i "sommar". Milton lever och mår, men snart är semestern över för hans del. Då blir det hårdkörning.   Ikväll blir ...

Av Linnea Berggren - 14 augusti 2010 19:27


Jag har haft en härlig dag på nolia med min fina anna, vi har bara gått omkring och surrat och träffade gustav och lite annat folk. Sjukt nice. Känner mig dock så sliten nu ikväll, har svårt att andas ibland. Min hosta har hållit mig vaken om nätt...

Av Linnea Berggren - 12 augusti 2010 21:02

Jag hittade denna underbara lilla boxervalpen på Anna's blogg. Jag kan aldrig få nog av valpvideos på youtube heller, det är helt sinnes. Men hörrni, gonatt!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards